piątek, 2 września 2016

Podsumowanie miesiąca - sierpień


Kochani!


Ostatnio wpisy trafiają na bloga z małą obsuwą. Nie wiem czy to wina wakacji, czy mojej złej organizacji, czy wszystkich wydarzeń, które ostatnio dzieją się w moim życiu. A dzieje się całkiem sporo. Choć nie wszystkim dzielę się na blogu (co jest zupełnie zrozumiałe).

Tymczasem chciałam podsumować wakacje. Był to piękny czas, ale pracowity dla mnie. Nie wyjechałam na żaden urlop, choć przebywałam nieco poza Szczecinem. 

Poza tym odebrałam swój dyplom i staram się cieszyć z nowego etapu w  życiu. Na wrzesień planuję nową serię postów o tematyce praktycznie nie poruszanej na blogu. Już są w trakcie tworzenia, ale potrzebuję jeszcze czasu, żeby wszystko odpowiednio poukładać i dokończyć.

W sierpniu ukazały się następujące recenzje:



W tym miesiącu było i różnorodnie i rozwojowo, czyli tak jak lubię najbardziej.

I jeszcze na koniec garść inspirujących linków:




Życzę wam we wrześniu wiele odwagi do podejmowania nowych wyzwań :)


PS. Blog właśnie dziś obchodzi drugie urodziny. Czy chcielibyście konkurs z tej okazji ?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz