piątek, 1 lipca 2016

Podsumowanie miesiąca – czerwiec


Kochani Czytelnicy!

Czerwiec to dla mnie wyjątkowy miesiąc. 
Po pierwsze mam urodziny J
Po drugie byłam w swoich rodzinnych stronach i spędziłam czas z bliskimi. Relację mogliście obserwować na Instagramie
Po trzecie obroniłam swoją pracę magisterską i skończyłam studia. :)



Jak widzicie wrażeń i emocji, a także obowiązków mi nie brakowało. Blog jednak na tym nie ucierpiał zbyt mocno. J

W czerwcu na blogu ukazały się następujące recenzje:

  • MARIE RUTKOSKI, „ZDRADA”, PRZEKŁAD JOANNA WASILEWSKA, ŁÓDŹ 2016
  • PATTY HOWELL, RALPH JONES, „MAŁŻEŃSTWO NA MEDAL. JAK STWORZYĆ WYMARZONY ZWIĄZEK”, PRZEŁOŻYŁ ROBERT SUDÓŁ, WARSZAWA 2004
  • JOANNA GLOGAZA, „SLOW LIFE. ZWOLNIJ I ZACZNIJ ŻYĆ”, KRAKÓW 2016,
  •  ANNA ERELLE, „DŻIHADYSTKA. RELACJA Z WNĘTRZA KOMÓRKI REKRUTACYJNEJ PAŃSTWA ISLAMSKIEGO”, PRZEŁOŻYŁ Z JĘZYKA FRANCUSKIEGO MAREK CHOJNACKI, KATOWICE 2015

W lipcu możecie spodziewać się kolejnych interesujących recenzji. Z pewnością przygotuję przynajmniej jeden wpis z inspirującymi linkami z sieci. Cały czas możecie mnie obserwować na Instagramie, staram się w miarę na bieżąco wrzucać zdjęcia, które w jakiś sposób dotyczą mojego życia i mojej codzienności. Natomiast na profilu na Facebooku udostępniam głównie motywujące grafiki, piękne cytaty oraz inne treści związane z czytelnictwem.

Zapraszam do obserwowania :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz