wtorek, 5 lipca 2016

Inspirujące linki – lipiec


Kochani!

Miesiąc lipiec wiąże się dla mnie z niesamowitą energią i ochotą do działania. Rozpoczęłam wakacje jako pani magister, z czego jestem dumna, choć oczywiście nie można przeceniać tego tytułu. Pamiętam, jak przyjechałam 5 lat temu na studia do Szczecina i wszystko było dla mnie nowe i obce. Ale pomalutku krok po kroku oswoiłam się z tym pięknym miastem. Poznałam tu mnóstwo wspaniałych ludzi, od których wiele się nauczyłam. Zdobywałam doświadczenie zawodowe i pewność siebie.
Ale dziś nie o tym J To było tylko wprowadzenie J 
Dzisiaj chcę się z Wami podzielić linkami, które są ciekawe i inspirujące – może Was zainteresują :

Kobiety mają wobec siebie bardzo wysokie wymagania, chcą wiele osiągnąć i nie zaniedbywać przy tym żadnej z pełnionych ról. Niestety nie jest to proste, ale może w wybraniu priorytetów pomoże Wam artykuł Oli Budzyńskiej – Pani Swojego Czasu.

Lato to czas wyjazdów, więc z pewnością zainteresuje Was wpis o tym jak się spakować ?

Wakacje to również wspaniały czas, żeby poszukać swojego stylu.

Lipiec to doskonały miesiąc na podsumowanie pierwszej połowy roku i zaplanowanie drugiej połowy J Albo aktualizację planów, które już macie. Sposób na oczyszczenie głowy z zadań i zaplanowanie ich realizacji znajdziecie tutaj

Budujący i otrzeźwiający tekst Marty.

Bardzo lubię poczucie humoru Marty, być może uznacie, że jest nieco sarkastyczne, ale … Przekonajcie się sami J W tym wpisie dowiecie się czego nierobić po 20 – tce . Trudno się nie zgodzić …

Autorka bloga Kameralna dzieli się z czytelnikami małymi rzeczami, które cieszą. Może warto również zrobić taką listę?


Życzę Wam miłej lektury i udanego tygodnia J



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz