poniedziałek, 8 lutego 2016

Jak mija luty + garść inspirujących linków


Kochani!

Luty zaczął się dla mnie bardzo przyjemnie – byłam na kilka dni w górach. Karpacz przywitał nas bardzo gościnnie. Co prawda na początku zabrakło śniegu, ale widoki cudowne. Niestety trwają ferie i tłok był dość duży. Za to chcę się Wam pochwalić, że spełniłam marzenie ze swojej listy. Nauczyłam się jeździć na nartach. Nie jestem jednak pewna czy to sport dla mnie. Ale z dnia na dzień było coraz przyjemniej. A satysfakcja z nowej umiejętności gwarantowana.

Poniżej kilka zdjęć:


Chciałabym podzielić się z Wami inspirującymi linkami:





Naprawdę się śmiałam z tego ostatniego artykułu i filmiku! Jesteście ciekawi? Koniecznie zajrzyjcie :)

Mam nadzieję, że artykuły okazały się dla Was przydatne i inspirujące. Miłego poniedziałku!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz