czwartek, 25 lutego 2016

Antykwariat Grochowski


W ostatnim wpisie obiecałam Wam, że pokażę jeszcze jedno interesujące miejsce, które odwiedziłam w Warszawie.

Na ulicy Kickiego znajduje się Antykwariat Grochowski. Dla miłośników książek to istny raj. Za niewielką cenę można upolować interesujące pozycje. A dodatkowo znajdziecie tam sporo innych ciekawych rzeczy. Jeśli macie duszę poszukiwacza – idealnie odnajdziecie się w tym miejscu.

Co wyróżnia ten antykwariat spośród innych?

Przede wszystkim książki są posegregowane tematycznie, a jeśli zapytamy sprzedawcę powie nam czy szukana przez nas książka jest dostępna. To pierwszy antykwariat, w którym byłam, posługujący się komputerowym katalogiem.

Oczywiście ani ja ani moja siostra nie wyszłyśmy z pustymi rękami J





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz