wtorek, 26 stycznia 2016

Kolorowanki dla dorosłych


Po ostatnich stresujących dniach mogę Was zapewnić, że obecny trend na kolorowanki jest czymś pozytywnym. Kilka minut kolorowania dziennie i od razu można się uspokoić. Skupienie uwagi na jednej rzeczy naprawdę przynosi świetny efekt. 

Co prawda kolorowanki są pracochłonne, ale przynajmniej mi wystarczą na bardzo długo. Z wielu dostępnych możliwości wybrałam kwiaty, ponieważ uznałam, że wzory są po prostu śliczne.

Ja do kolorowania wybrałam zestaw kolorowych pisaków. Jeśli wolicie kredki – z pewnością również będą się świetnie prezentowały. Kolorowanki, które kupiłam można wyrwać i na przykład oprawić albo powiesić na tablicy korkowej. Jeszcze nie wiem, czy skorzystam z takiej możliwości, ale to ciekawe udogodnienie 

Jeśli jeszcze nie próbowaliście, serdecznie Was zachęcam J.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz