sobota, 3 października 2015

Podsumowanie miesiąca – wrzesień


Nieco spóźnione podsumowanie, ale stwierdziłam, że nie mogę z niego zrezygnować. Wrzesień był dla mnie i dla bloga miesiącem wyjątkowym. Blog funkcjonuje już ponad rok. Cieszę się ogromnie, że podjęłam decyzję o stworzeniu tego miejsca :).

We wrześniu ukazały się następujące recenzje:

  • Jane Green, „Obietnice, których trzeba dotrzymać”, z angielskiego przełożyła Joanna Piątek, Poznań 2010,
  • Krystyna Urbańczyk, „Żona samotnego żeglarza”, Warszawa 1998,
  • Beata Pawlikowska, „Blondynka na Orinoko”, Warszawa 2014
  • Jane Green, „Domek na plaży”, z języka angielskiego przełożyła Urszula Gardner, Katowice 2010,

Oprócz tego dzielę się z Wami zdjęciami z mojego urlopu w Grecji na wyspie Korfu. Było naprawdę wspaniale i to nie tylko dlatego, że wyjechałam za granicę. Przede wszystkim nastawiłam się na odpoczynek i „smakowanie” życia. Można to robić w każdym miejscu na ziemi. Dzięki fotografii mogłam uwiecznić ciekawą roślinność i zapierające dech w piersiach krajobrazy. Dzięki robieniu notatek mam utrwalone najpiękniejsze wspomnienia z wyjazdu. Dzięki pozytywnemu nastawieniu udało mi się wyciszyć podczas pobytu i pogłębić relację z bliską mi osobą.

Wróciłam pełna kreatywnych pomysłów i przepełniona pozytywnymi myślami.

Mam nadzieję, że odczuwacie tą pozytywną energię na blogu. I choć pewnie brakuje Wam recenzji – bez obaw. Wkrótce znów się pojawią. Jak tylko zakończę cykl relacji z wyjazdu.

Zapraszam do czytania i komentowania :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz