piątek, 4 września 2015

Pierwsze urodziny bloga


Kochani czytelnicy!

Blog Papierowy Przyjaciel obchodzi swoje pierwsze urodziny. Dziękuję Wam, że jesteście ze mną. To dzięki Wam mam motywację, by ciągle tworzyć coś ciekawego. Mam nadzieję, że wielu z Was udzieliła się moja miłość do książek i do czytelnictwa.

W ciągu ostatniego roku powstało 101 wpisów, większość z nich uzupełniona zdjęciami mojego autorstwa. Przeczytałam kilkadziesiąt książek różnej grubości (planuję teraz bliżej zapoznać się z kursem szybkiego czytania, by móc czytać więcej i szybciej).

Jestem niezwykle dumna, że stworzyłam to miejsce i mogę się z Wami dzielić moimi przemyśleniami, refleksjami i spojrzeniem na świat. Bardzo dziękuję!

Z okazji 1 urodzin Bloga Papierowy Przyjaciel wkrótce spodziewajcie się zmian – dużych i całkiem malutkich.

Pozdrawiam

Kasia



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz